PL  |  EN
 
PATRON MERYTORYCZNY
SPONSOR GENERALNY
SPONSOR PLATYNOWY
SPONSOR BRĄZOWY
SPONSOR
WYSTAWCY
Honorowy Patronat Prezesa POT
PARTNERZY
PATRONAT MEDIALNY
ORGANIZATOR

Prelegenci

PDSA:

Mariusz Orzechowski

Dyrektor Przedstawicielstwa NEC Display Solutions Europe GmbH w Polsce Członek Założyciel POPAI Poland oraz Prezes Zarządu Polish Digital Signage Association. Współtworzył i od 17 lat z sukcesem kieruje polskim przedstawicielstwem japońskiej korporacji. Absolwent Informatyki na Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie. Od ponad 25 lat zawodowo związany z branżą IT. Oprócz zarządzania przedstawicielstwem, zajmuje się wprowadzaniem na rynek nowych, zaawansowanych produktów i rozwiązań, szczególnie zainteresowany nowymi sektorami rynkowymi. Od kilku lat pasjonat systemów informacji i reklamy cyfrowej - Digital Signage. Współzałożyciel stowarzyszeń branżowych: POPAI Poland oraz Polish Digital Signage Association. W tym ostatnim, od lutego 2012 pełni funkcję prezesa.

Wojciech Grendziński

Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Gdańskiego. Rozpoczął karierę w środowisku handlowym na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w Masterfoods Polska w roku 1992. Odpuszczając Mars Polska 16 lat później był Członkiem Zarządu Działu Sprzedaży na stanowisku National Field Sales Managera. W lutym 2008 roku dołączył do IMS S.A i objął stanowisko Dyrektora ds. Handlowych i Członka Zarządu Spółki. Obecnie jako Wiceprezes IMS S.A jest odpowiedzialny za sprzedaż usług z zakresu Marketingu Sensorycznego (Audio marketing, Aromamarketing, Digital Signage) oraz sprzedaż reklam audio i video w sieciach handlowych oraz galeriach. Wiceprezes zarządu Polish Digital Signage Association.


Paweł Noga

Paweł Noga jest członkiem zarządu i współzałożycielem DDS Poland, a także wiceprezesem zarządu Polish Digital Signage Association.

Po 9 latach doświadczeń w consultingu IT i pracy dla wielu międzynarodowych firm m.in. Carlsberg, Heineken, LOT, Polsat, Esselte, Ferrero, w 2005 roku Paweł rozpoczął nowe doświadczenie z digital signage, aby w ciągu 5 lat stworzyć czołowego dostawcę kompleksowych rozwiązań digital signage i cyfrowej komunikacji w Polsce.


Maciej Dziadowiec

Ukończył Wydział Geologii, Geofizyki i Ochrony Środowiska Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Po kilku latach pracy na uczelni przeszedł do sektora prywatnego. W CDN Compact Disc Novelty S.A w Krakowie pełnił funkcje pełnomocnika zarządu ds. sieci dystrybucji a następnie vice dyrektora centrum sprzedaży i marketingu CDN SA (obecnie COMARCH SA). W firmie MATRIX.PL SA (obecnie Sage) kierował ogólnopolską siecią dystrybucji. W firmie Soneta, producencie oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem enova, pełnił funkcję dyrektora. Od kilku lat związany z branżą IT/AV jako projektant i konsultant projektów DS. Zajmuje się popularyzowaniem zaawansowanych rozwiązań i systemów do zarządzania informacją i reklamą cyfrową - Digital Signage. Współzałożyciel i sekretarz generalny Polish Digital Signage Association, w którym do lutego 2012 roku pełnił również funkcję członka zarządu.


Tomasz Beuch

Absolwent Politechniki Wrocławskiej Wydziałów Elektroniki i Informatyki. Współzałożyciel i Wiceprezes Zarządu MAGIT sp. z o.o., od 22 lat kieruje działem sprzedaży produktów IT – infokioski, systemy digital signage, monitory dotykowe. Od dwunastu lat zajmuje się wprowadzaniem i sprzedażą nowych rozwiązań związanych z monitorami dotykowymi i ich wykorzystaniem takich dziedzinach jak infokioski, systemy sprzedaży, prezentacji, automatyki, w myśl misji firmy MAGIT: „Jesteśmy liderem nowoczesnych mediów. Tworzymy innowacyjną firmę”. Aktualnie zajmuje się wdrażaniem interaktywnych systemów digital signage z wykorzystaniem wielkoformatowych monitorów dotykowych. Zainteresowania: podróże, windsurfing, koszykówka, tenis. Motto: doświadczenie, wiarygodność i harmonia w działaniu.


Rafał Tyborowski

Prezes Benefit Multimedia S.A. Ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii sprzedaży i zarządzaniu w firmach mediowych, m.in. Ad Venture Team i należącej do RTL Group spółce IP Polska. W ostatnich latach był związany z Call2Action S.A. Absolwent Handlu Wewnętrznego oraz Podyplomowych Studiów Menedżerskich Szkoły Głównej Handlowej. Należy do zarządu Polish Digital Signage Association.



_____________________________________________________




dr Maria Anna Potocka

Kurator, krytyk sztuki.W latach 1972–2010 prowadziła galerie sztuki współczesnej (Galeria PI, Galeria Pawilon, Galeria Foto-Video, Galeria Potocka). Od 1984 roku tworzy kolekcję światowej sztuki współczesnej. Członek Internationale Künstler Gremium, AICA (1996–2003 prezes Sekcji Polskiej), ICOM. Kurator wielu wystaw w Polsce i za granicą. Autor książek: Malarstwo (1995), Rzeźba (2002), Estetyka kontra sztuka (2006, praca doktorska), To tylko sztuka (2008), Fotografia (2010), Wypadek polityczny (2010) oraz wielu tekstów teoretycznych i filozoficznych. W latach 2002–2010 Dyrektor Galerii Bunkier Sztuki. Od 2010 dyrektor MOCAK-u Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie.


Konrad Drozdowski

Dyrektor Generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Członek Zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Standardów Reklamowych EASA Alliance.
Od 1992 roku związany z branżą mediową, m.in. Super Express, Gazeta Wyborcza (Gazeta o Pracy). Pełnił funkcję wydawcy w newsroomie Radia Eska oraz sieci Super FM, później zajmował stanowisko redaktora w Media i Marketing Polska, gdzie pisał o branży FMCG oraz o rynku radiowym. W latach 2000-2001 redaktor naczelny magazynu „Dotcom” oraz rzecznik prasowy wydawnictwa Parkiet Media SA. Członek komitetu założycielskiego Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.


Alfred Ejsmont

Radio, Outdoor, Ambient & Cinema Director w Universal McCann, odpowiedzialny za negocjacje i politykę handlową. Od 13 lat w mediach, najsilniej związany jednak z rynkiem outdoorowym, który darzy uczuciem głębokim, aczkolwiek nieodwzajemnionym. Kibicuje zmianom na lepsze, uciekaniu od sztampy i kolorowaniu szarości naszego otoczenia, chociaż niekoniecznie poprzez zasłanianie ludziom słońca w oknach.



Arkadiusz Hruszowiec

Arkadiusz Hruszowiec zajmuje stanowisko Business Development Manager w Intel gdzie jest obecnie odpowiedzialny za rozwój nowych biznesów na obszarze Europy Środkowej i Wschodniej, w tym segmentu Systemów Inteligentnych. Pochodzi z Wrocławia lecz przez ponad dziesięć lat zdobywał wszechstronne doświadczenie w obszarach Marketingu, R&D i Sprzedaży pracując w odziałach Intel w Irlandii i Niemczech, a od 2011 także i w Polsce. W 2010, ukończył z wyróżnieniem studia MBA na University College Dublin w Irlandii. Jest on również absolwentem Politechniki Wrocławskiej i instruktorem szkoleń na Intel University.


Dirk Hülsermann

Dirk Hülsermann zarządza działem DOOH Solutions (Digital-out-of-Home) w NEC.

Ekspert w przemyśle reklamowym i medialnym oraz specjalista w zakresie reklamy typu: digital-out-of-home. Założyciel i prezes Out-of-Home Video Advertising Bureau Europe (OVAB Europa).

Dirk rozpoczął swoją karierę w Klinger Group , następnie zaś w 1997 roku przeszedł do Kyocera, gdzie w 2001 roku objął stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej. W 2005 roku objął stanowisko Business Development Manager EMEA w Mitsui Europe w wydziale inwestycji gdzie był odpowiedzialny za inwestycje strategiczne w dziale New Media i Digital-Out-Of-Home. W ciągu 3 lat Dirk pracował jako Business Development International Director dla Neo Advertising.

Dirk Hülsermann jest również dyrektorem zarządczym organizacji Family Trust, która wspiera projekty charytatywne dla poszkodowanych dzieci.


dr Mariusz Jach

Regionalny Kierownik IT w firmie Oriflame odpowiedzialny za prowadzenie projektów informatycznych w regionie EMEA. Absolwent Politechniki Wrocławskiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, gdzie uzyskał stopień doktora nauk w dziedzinie zarządzania. Nadzorował etap budowy koncepcji oraz wdrożenie systemu Digital Signage w centrali Oriflame na region Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.



Mateusz Jaworowski

Absolwent UW, doktorant Polskiej Akademii Nauk w Szkole Nauk Społecznych przy IFiS PAN w obszarze komunikacji kulturowej i społecznej, późniejszy wieloletni wykładowca Polish Open University z zakresu badań i strategii marketingowych.
Z branżą badawczą związany od kilkunastu lat; w Millward Brown SMG/KRC od ponad dekady zajmuje się obsługą największego w Polsce syndykatowego badania konsumenckiego Target Group Index (TGI), a także analizami wspierającymi komunikację i strategie marketingowe w ramach badań dedykowanych i ad hoc.


Lech Kaczoń

Doświadczony menadżer z wieloletnią praktyką w branży reklamy zewnętrznej, mediach i marketingu, telewizyjny dziennikarz sportowy i podróżnik. Współtwórca Grupy Outdoor w Polsce, związanej z kapitałem austriackim. Współzałożyciel polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA), Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej i Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w Polsce, której obecnie jest prezesem, członek rzeczywisty Stowarzyszenia Tłumaczy Polskich. Autor Kodeksu Postępowania w Reklamie Zewnętrznej. Organizator wystaw plakatu niekomercyjnego, Festiwalu Plakatu Reklamowego w Krakowie, imprez branżowych i mediowych. Inicjator wielu akcji społecznych. Autor opracowań na temat zagadnień rynku reklamy zewnętrznej i infrastruktury reklamowej w Polsce i Europie.


Robert Kamiński

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Haute Ecole de Commerce w Paryżu. Przeszedł wiele stopni kariery w firmach eventowych, komunikacyjnych i turystycznych. Współpracował z międzynarodowymi koncernami medycznymi i bankami w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Obecnie jest dyrektorem ds. rozwoju produktu w firmie Benefit Systems S.A. Specjalizuje się we wdrażaniu nowych produktów i usług, tworzeniu wartości dodanej i osiąganiu przewagi konkurencyjnej.


Bogdan Karpowicz

Bogdan Karpowicz, współzałożyciel firmy Gluk Media (Litwa), przedstawi pojęcie DIGITAL SIGNAGE w nowym świetle. Kreując zindywidualizowane multimedialne rozwiązania w środowiskach miejskich i w miejscach sprzedaży, Bogdan zrozumiał, że być producentem tylko tradycyjnie pojmowanego digital signage - to krok do tyłu. Zdaniem Bogdana, to, co nazywamy "digital signage" powinno być awangardą reklamy miejskiej i ciągle ewolucjonować.

Firma Gluk Media od dwóch lat tworzy unikalne rozwiązania multimedialne, wychodzące poza ramy pojęcia digital signage - poczynając od projekcji 3D na budynkach i innych nietypowych "nośnikach", aż po indywidualnie tworzone gry interaktywne, używające smartfonów jako sterowników. Nazywają to "fascynujące media".


Piotr Kłoszewski

Absolwent Politechniki Wrocławskiej na Wydziale Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki. Od 2lat związany z firmą Microdis Electronics, gdzie pełni funkcję Product & Marketing Managera. Odpowiedzialny jest za rozwój sprzedaży komputerów przemysłowych firmy NEXCOM, będącej producentem profesjonalnych rozwiązań dedykowanych m.in. do branży Digital Signage.




Wojciech Kosek

Technical Manager polskiego Przedstawicielstwa NEC Display Solutions. Absolwent Informatyki i Ekonometrii na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, specjalista w dziedzinie technologii wyświetlania obrazu, color management oraz Digital Signage. Wcześniej kierownik studia graficznego w jednym z krakowskich wydawnictw oraz czynny dziennikarz IT.





Konrad Ludian

Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Od blisko 9 lat związany z Credit Agricole Bank Polska S.A. Obecnie zajmujący stanowisko Managera Zespołu Trade Marketing w Departamencie Promocji Marki.
Odpowiedzialny za komunikację w punktach sieci sprzedaży placówek bankowych, placówek partnerskich i Biur Kredytowych – od ustalenia standardów oznakowania wewnątrz i na zewnątrz punktów po pełne wsparcie Trade Marketingowe Centrali Banku i sieci sprzedaży, ze wsparciem lokalnych działań włącznie.
Zainicjował, a w 2011 roku wdrożył z sukcesem rozwiązanie Digital Signage w placówkach bankowych w nowym modelu. Wielki entuzjasta rozwiązań spod znaku „DS”.


Janusz Matuszewski

Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.W branży badawczej od 1994. Senior Consultant w MB SMG/KRC. Wcześniej był zatrudniony przez 3 lata jako specjalista marketingowy w PHP Brabork (przedstawiciel firmy Philips na Polskę). W trakcie studiów przez 2 lata zatrudniony na swoim wydziale jako trener pakietu statystycznego SPSS. Specjalizuje się w zaawansowanych analizach ilościowych, badaniach audytoriów mediów, analizach segmentacyjnych, modelach efektywności działań reklamowych i nowoczesnych technologiach w badaniach marketingowych (np. pasywny pomiar słuchalności, badania widowni outdooru, badania widowni digital signage).


Maciej Mielcarek

Ukończył Międzynarodową Ekonomię i Zarządzanie na Uniwersytecie Bocconi w Mediolanie. Absolwent Master of Science in General Management (Bocconi) i CEMS Master in International Management.
Karierę zawodową zaczynał w CFO Team YapiKredi Bankasi A.S. (Koc/Unicredit) w Istanbule. W latach 2005-2006 pełnił rolę partnera zarządzającego Creative Inn Marketing & Advertising. W latach 2005-2007 Prezes Zarządu International Civic Institute w Mediolanie. W latach 2007 - 2010 w Fiat Group Automobiles w Turynie, odpowiedzialny m.in. za marki Alfa Romeo, Fiat, Lancia i Fiat Professional w Australii i Nowej Zelandii, a później Szwecji. Od 2010 w Zarządzie Aduma SA, lidera polskiego rynku technologii interaktywnych, kinetycznych i wielodotykowych, gdzie odpowiada za sprzedaż i marketing.


Krzysztof Niedziałek

Przedstawiciel Polskiej Organizacji Turystycznej. Od kilku lat zaangażowany w projekt budowy Polskiego Systemu Informacji Turystycznej, odpowiedzialny w dużej mierze za jego kształt i obecny kierunek rozwoju. Bezpośrednio odpowiada za prowadzenie projektów, szkoleń związanych z wykorzystywaniem nowych technologii w informacji turystycznej.






Arkadiusz Pilarski

Starszy Menedżer ds. Marketingu w Departamencie Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego. Studiował Marketing i Zarządzanie na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej w Gliwicach.

W Banku dba o wizualizację zewnętrzną i elementy marketingowe w oddziałach detalicznych. Zaangażowany w pracę nad opracowaniem i wdrożeniem nowego designu placówek, odpowiedzialny za stworzenie koncepcji systemu Digital Signage i jej realizację.


Karol Ruciński

Sales and Marketing Support Manager w dziale sprzedaży Call2Action. Ukończył politologię na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą DS związany od 2011 roku – brał udział w tworzeniu projektów Wait TV i Shopping TV.
W firmie Call2Action odpowiada za wsparcie działań handlowców oraz kreację i egzekucję materiałów sprzedażowych. Nadzoruje również prace studia graficznego.



Iwona Sienkiewicz

Key Account Manager w firmie Magit. Ukończyła Wychowanie Plastyczne na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Studium Teatralne w Kaliszu i Studia Podyplomowe – Skuteczny Menadżer Nowoczesnej Firmy na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Od kilkunastu lat pracuje w firmie Magit, dbając o wizerunek najważniejszych klientów firmy. Często bierze udział w projektach jako Designer tradycyjnych i multimedialnych, nowoczesnych elementów identyfikacji i komunikacji wizualnej. Z pasją podchodzi do wszystkich realizowanych projektów, zarówno zawodowych, jaki i swoich artystycznych działań. Oprócz sztuki i designu, jej pasją jest muzyka, jako wszechobecny element życia, której jak tylko może słucha na żywo, na koncertach i eventach. Jej motto życiowe: „Ucz się, poznawaj i kochaj bo tylko to co wiesz i czujesz jest naprawdę Twoje”.


Brad Vrabete

Brad Vrabete pracuje jako Architekt platform w Dziale Rozwiązań Detalicznych firmy Intel, gdzie odpowiada za tzw. Visual Retail market w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). W zakres Visual Retail wchodzą Digital Signage, Inteligentne automaty sprzedające oraz Interaktywne aplikacje w handlu detalicznym. Brad jest częścią tej grupy od ponad 3 lat. Jego obowiązki obejmują określenie trendów technologicznych na wymienionych rynkach a także łączenie rozwiązań firmy Intel dla tych rynków ze współpracą z partnerami w zakresie wdrażania tych rozwiązań. Swoje doświadczenia zawodowe Brad zdobywał w dziedzinie Inżynierii oprogramowania. Przez ponad 12 lat pracował jako Inżynier oprogramowania lub Architekt oprogramowania w dziedzinach takich aplikacje POS SW, Kinematografia cyfrowa i Oprogramowanie dla urządzeń medycznych.


Zbigniew Wantuła

Absolwent Politechniki Wrocławskiej na wydziale informatyki i zarządzania. Założyciel i koordynator Laboratorium Interakcji działającego przy Politechnice Wrocławskiej. Współtwórca oprogramowania licznych interaktywnych systemów multimedialnych. Od 2010 roku dyrektor Działu Technicznego Aduma sp. z o.o., odpowiedzialny za proces powstawiania nowych produktów, projektowanie i wdrażanie interaktywnych systemów multimedialnych na potrzeby muzeów i nowoczesnych ekspozycji, dystrybucję urządzeń AV, planowanie i realizację stałych instalacji oraz eventów. Od 2010 Członek Zarządu Aduma sp. z o.o., od 2011 Wiceprezes Zarządu Aduma S.A.


Dariusz Wittek

W polskim odziale Intel Corporation pracuje od ponad 13 lat, obecnie w dziale Enterprise Solution Sales specjalizuje się w technologiach zdalnego sprzętowego zarządzania Intel® vPro™ w komputerach stacjonarnych i laptopach.
W swojej pracy zajmuje się szkoleniem klientów korporacyjnych i partnerów w zakresie technologii Intel® vPro™ oraz jej implementacji.
Poprzednio przez ponad 5 lat zarządzał kanałem resellerskim Intela oraz autoryzowanymi dystrybutorami w Polsce, Czechach, Slowacji i krajach nadbałtyckich. Wcześniej pracował m.in. w firmie ComArch S.A od początku jej istnienia.
Ukończyl studia na kierunku Telekomunikacja na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Dariusz od początku zatrudnienia w Intelu pracuje w Home Office w Krakowie czym potwierdza jeden z przekazów Intela - „praca to proces, a nie miejsce”.


PROFIL UCZESTNIKÓW

  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Komunikacji / PR
  • Dyrektorzy Mediów
  • Produkt i Brand Managerowie
  • Specjaliści ds. Marketingu
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Specjaliści ds. IT
  • Dyrektorzy agencji reklamowych
  • Operatorzy sieci Digital Signage
  • Inwestorzy finansowi (Venture Capital)
  • Dyrektorzy firm badawczych i doradczych
  • Dyrektorzy firm projektowych, aranżujących wnętrza
  • Dyrektorzy/Kierownicy działów promocji w urzędach miast (promocja regionów)
  • Domy mediowe
  • Reprezentanci jednostek finansowanych z budżetu państwa
  • Pozostałe osoby zainteresowane nowoczesną komunikacją cyfrową - Digital Signage
 
    Intel is a trademark of Intel Corporation in the U.S. and/or other countries.
All Rights Reserved. Copyright © Digital Signage Trends 2009 - 2012