PL  |  EN
 
PATRON MERYTORYCZNY
SPONSOR GENERALNY
SPONSOR PLATYNOWY
SPONSOR BRĄZOWY
SPONSOR
WYSTAWCY
Honorowy Patronat Prezesa POT
PARTNERZY
PATRONAT MEDIALNY
ORGANIZATOR


Program Konferencji DST 2012

Dzień I - Rynek DS, reklama i kontent (9.10.2012)

8.30 - 9.30
Rejestracja
Powitalna kawa



Digital Signage Expo (od 8.30-17.00)

Blok 1 - Wprowadzenie

9.30 - 9.45
Otwarcie konferencji - Maciej Dziadowiec - Sekretarz Generalny Polish Digital Signage Association

9.45 - 10.15
Keynote: Aktualny stan rozwoju rynku Digital Signage w Polsce i na świecie oraz nowa rola PDSA jako katalizatora jego dynamicznego wzrostu - Mariusz Orzechowski - Director Sales & Marketing CEE NEC Display Solutions, Prezes PDSA

10.15 - 10.45
Keynote: Intel's vision of Digital Signage - Arkadiusz Hruszowiec - Business Development Manager, Intel, v-ce Prezes PDSA

Blok 2 - Rynek reklamy DS

10.45 - 11.00
European DOOH Market update - Dirk Hülsermann - Prezes OVAB Europe (prelekcja w języku angielskim)

11.00 - 11.20
Raport PDSA na temat aktualnego stanu nośników cyfrowych DS dostępnych dla reklamodawców - Maciej Dziadowiec - Sekretarz Generalny PDSA

11.20 - 11.35
Szanse i zagrożenia - Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce - Lech Kaczoń, Prezes IGRZ

11.35 - 11.50
Reklama zewnętrzna w orzeczeniach Komisji Etyki Reklamy - Konrad Drozdowski - Dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Przerwa kawowa, networking (11.50 - 12.20)

Blok 3 - Standaryzacja rynku reklamy DS

12.20 - 12.35
Raport na temat prac PDSA w zakresie badań oraz standaryzacji dla rynku reklamy na nośnikach DS w Polsce, wprowadzenie wspólnej waluty - Wojciech Grendziński - v-ce Prezes PDSA

12.35 - 13.20
Współpraca pomiędzy sprzedawcą, kupcem a badaczem: co zrobić aby DS stał się nośnikiem rekomendowanym przez Domy Mediowe? Jakie metody pomiaru stosować do mierzenia nośników reklamowych DS - Prowadzenie: Wojciech Grendziński / PDSA - Goście: Alfred Ejsmont / Universal McCann; Mateusz Jaworowski, Janusz Matuszewski / Millward Brown SMG KRC

13.20 - 13.35
Field Analyst - technologia pomagająca zwiększyć skuteczność reklamy - Wojciech Kosek - Technical Specialist NEC Display Solutions

13.35 - 13.50
Intel® AIM suite czyli interaktywne i mierzalne systemy Digital Signage - Brad Vrabete - Platform Architect, Intel (prelekcja w języku angielskim)

13.50 - 14.30
VUKUNET - umiejętne wykorzystanie dostępnego czasu na nośnikach DS - Dirk Hülsermann - Manager DOOH Solutions, NEC Display Solutions (prelekcja w języku angielskim)

14.30 - 15.00
Dyskusja na temat proponowanego standardu PDSA dla branży reklamowej DS w Polsce - co zrobić, aby domy mediowe częściej korzystały z nośników DS

Lunch, networking (15.00 - 16.00)

Blok 4 - Kontent, dlaczego jest najważniejszy

16.00 - 16.15
Raport na temat prac PDSA w zakresie kontentu DS w Polsce - Paweł Noga - v-ce Prezes PDSA

16.15 - 16.30
DS jako budowanie relacji z partnerami biznesowymi - Robert Kamiński - Dyrektor ds. Rozwoju Produktu w Benefit Systems SA

16.30 - 16.45
Redefinicja Digital Signage. Fascynujące Media - Bogdan Karpovic - współzałożyciel firmy Gluk Media (Litwa), Gluk Media

16.45 - 17.00
Kontent interaktywny - przyszłość czy już teraźniejszość - Maciej Mielcarek - Wiceprezes Aduma SA

17.00 - 17.15
Badania odbioru treści programowych w procesie tworzenia kontentu DS - Rafał Tyborowski - Prezes Zarządu Benefit Multimedia

17.15 - 17.45
Podsumowanie pierwszego dnia konferencji oraz debata na temat dalszego rozwoju rynku reklamy DS w Polsce - Przedstawiciele głównych firm rynku reklamowego DS w Polsce

Przerwa, networking (17.45 - 19.30)

Gala wieczorna (19.30)

Ogłoszenie wyników konkursu PDSA Awards 2012, Networking



Dzień II - Informacja, wizerunek, biznes, technologia, trendy (10.10.2012)

8.45 - 9.00
Kawa powitalna

9.00 - 9.10
Rozpoczęcie drugiego dnia konferencji - Maciej Dziadowiec - Sekretarz Generalny Polish Digital Signage Association



Digital Signage Expo (od 9.00-17.00)

Blok 5 - Umiejętne wykorzystanie nowoczesnej technologii źródłem sukcesu w instalacjach systemów DS

9.10 - 9.30
Sposoby znacznej redukcji kosztów operacyjnych sieci handlowych przy wykorzystaniu Intel® vPro™ Technology - Dariusz Wittek - Enterprise Technology Specialist, Intel

9.30 - 9.55
Uwaga na luki w systemach! Bezpieczeństwo i skuteczna ochrona w sieci handlowej - Brad Vrabete - Platform Architect, Intel (prelekcja w języku angielskim)

9.55 - 10.15
Raport na temat prac PDSA w zakresie standaryzacji systemów DS - lista dobrych praktyk przy tworzeniu i instalacji systemów DS - Tomasz Beuch - Członek Zarządu PDSA

10.15 - 10.45
Dobór właściwej technologii kluczem do stabilności i niezawodności systemu DS - Wojciech Kosek - Technical Specialist NEC Display Solutions

10.45 - 11.00
Komputery przemysłowe dedykowane branży Digital Signage - Piotr Kłoszewski - Product & Marketing Manager, Microdis

Przerwa kawowa, networking (11.00 - 11.30)

11.30 - 11.50
Keynote: Aktualny stan rozwoju systemów DS w komercyjnych miejscach obsługi klientów oraz miejscach użyteczności publicznej - Mariusz Orzechowski - Director Sales & Marketing CEE NEC Display Solutions, Prezes PDSA

Blok 6 - DS w sektorze finansowym

11.50 - 12.05
"I Ty możesz zostać Maratończykiem" - Wdrożenie sieci Digital Signage w Credit Agricole Bank Polska S.A. - Konrad Ludian - Manager Zespołu Trade Marketing w Departamencie Promocji Marki, Credit Agricole Bank Polska S.A.

12.05 - 12.20
Nowoczesna placówka bankowa - Arkadiusz Pilarski - Starszy Menedżer ds. Marketingu w Departamencie Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego / Digital Signage DSnet Magit w ING Banku Śląskim - Iwona Sienkiewicz - Key Account Manager w firmie Magit

Blok 7 - DS jako własny kanał komunikacji

12.20 - 12.35
Korporacyjny DS - nowoczesna komunikacja z pracownikami i klientami - dr Mariusz Jach - Regionalny Kierownik IT w Oriflame

12.35 - 12.50
Przykłady instalacji DS wykorzystywanych we własnym kanale komunikacyjnym - Monika Początek - Marketing Coordinator CEE NEC Display Solutions

12.50 - 13.20
Dyskusja na temat rozwoju systemów DS w sektorze finansowym i korporacyjnym z udziałem zaproszonych gości

Blok 8 - DS w handlu detalicznym

13.20 - 13.35
Telewizja konsumencka na bazie doświadczeń w sieciach Tesco, Alma oraz Piotr i Paweł - Karol Ruciński - Sales and Marketing Support Manager w Call2Action

13.35 - 13.50
Digital Signage w galeriach handlowych - "Jazda już obowiązkowa" - Krzysztof Sajnóg - Dyrektor Marketingu Blue City

13.50 - 14.10
Nowe technologie, nowe trendy dla handlu detalicznego, wspomagające sprzedaż i promocję towarów w miejscu sprzedaży, wykorzystanie sensorów, kamer, komunikacja z urządzeniami mobilnymi - nowoczesna interakcja z klientem - Mariusz Orzechowski - Director Sales & Marketing CEE NEC Display Solutions

Lunch, networking (14.10 - 15.10)

Blok 9 - DS w miejscach użyteczności publicznej - różne systemy, różne technologie, różne grupy docelowe

15.10 - 15.25
Muzea XXI wieku - multimedialne systemy DS - dr Maria Anna Potocka - dyrektor Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie

15.25 - 15.40
Nowe technologie w interaktywnych wystawach muzealnych - szanse i zagrożenia - Zbigniew Wantuła - Wiceprezes Zarządu Aduma SA

15.40 - 15.55
Systemy DS w przestrzeni miejskiej - systemy informacji turystycznej, nowoczesna promocja miast i regionów - Krzysztof Niedziałek - Polska Organizacja Turystyczna

15.55 - 16.10
Dworce, lotniska, przystanki, transport - nowoczesna informacja i reklama - Paweł Noga / Członek Zarządu DDS Poland, Rafał Baranowski / Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego

16.10 - 16.25
Praktyczne korzyści wdrożenia systemu DS w klubach fitness - Katarzyna Kłopocińska - Wiceprezes Zarządu Benefit Multimedia SA

16.25 - 16.40
Przedstawienie laureatów konkursu PDSA Awards 2012 - Maciej Dziadowiec - Sekretarz generalny PDSA

16.40 - 17.10
Debata: Kierunki rozwoju biznesu i branży DS - PDSA i zaproszeni goście

17.10
Podsumowanie i zakończenie konferencji

PROFIL UCZESTNIKÓW

  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Komunikacji / PR
  • Dyrektorzy Mediów
  • Produkt i Brand Managerowie
  • Specjaliści ds. Marketingu
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Specjaliści ds. IT
  • Dyrektorzy agencji reklamowych
  • Operatorzy sieci Digital Signage
  • Inwestorzy finansowi (Venture Capital)
  • Dyrektorzy firm badawczych i doradczych
  • Dyrektorzy firm projektowych, aranżujących wnętrza
  • Dyrektorzy/Kierownicy działów promocji w urzędach miast (promocja regionów)
  • Domy mediowe
  • Reprezentanci jednostek finansowanych z budżetu państwa
  • Pozostałe osoby zainteresowane nowoczesną komunikacją cyfrową - Digital Signage
 
    Intel is a trademark of Intel Corporation in the U.S. and/or other countries.
All Rights Reserved. Copyright © Digital Signage Trends 2009 - 2012